Takie tam~~ ^^

Coś o sobie taa...? Hmm... No to tak. Ekhm. YO! Możecie mówić na mnie Sky. Uwielbiam śpiewać po angielsku japońskie piosenki, może kupię sobie kiedyś mikrofon i coś nagram *-* Kocham oglądać anime, jeszcze bardziej czytać mangi~ Najlepiej ciekawe shouneny. Hm.. Co jeszcze... Aha! Czujcie się tu jak w u siebie XD Tylko nie rozrabiajcie za dużo c; Enjoy c: (Tak, to ja na avku ;-; ) Jeszcze jedno opowiadanie! - http://what-the-hell-is-going-on.bloog.pl/
http://www.youtube.com/watch?v=BSZwHKATZ3A&autoplej=0&kolorek=123456&lup=1&typek=4

środa, 16 stycznia 2013

Bohaterowie - "Szkoła Morderców"


płeć: chłopak
wiek: 17 lat
wzrost: 160cm
waga: 45kg
zodiak: Byk [w książce o zodiakach było ‘w miłości jest niesłychanie czuły’ :3]
kolor oczu: srebrny
kolor włosów: srebrny [czarne pasemka <awwww>]
ulubiony kolor: czarny 
ulubiony napój: mleko waniliowe
ulubiony posiłek: naleśniki z sosem klonowym
ulubiony deser: czekoladowy pudding [im więcej tym lepiej. POD ŻADNYM POZOREM NIE ZABIERAĆ!]
ulubione zwierzę: koliber [To dlatego że tak naprawdę ma dobre serce i dzieli ból mniejszości. (kumacie o jaką mniejszość mi chodzi..)]
ulubiona broń: shuriken [lubi sobie nimi porzucać. (i nie twierdzę że nikogo wtedy nie trafia…) *facepalm*]
ulubiony sport: żaden [chyba rozumiecie dlaczego… (patrz: wzrost)]
ulubiona muzyka: spokojne japońskie piosenki [typu Sakura – Ikimono Gatari lub Nee – opening z Hiiro No Kakera]
zawód: uczeń, aktualnie ‘Król’.
cechy szczególne: za bardzo wyrośnięty kieł po prawej stronie. Kiedy się uśmiecha albo wgl otwiera pyszczek widać go. Jest przesłitaśny jak to myśli większość szkoły.. i znamię na języku w kształcie.. sami się dowiedzcie czytając ;]
hobby: czytanie mang na boku. [najczęściej typu Naruto/Fairy Tail, chociaż ostatnio trafił na mangę Ryoko – yaoi. Szczerze powiem że jego myśli niebezpiecznie szły w stronę Tetsu…]



płeć: chłopak
wiek: 17 lat
wzrost: 185cm [nie wiem jaki wysoki powinien być chłopak w tym wieku więc jeżeli za dużo mu dałam to mnie poprawcie.]
waga: 68kg [też nie wiem czy dobrze do wzrostu.. nie chcę żeby popadł w anoreksję czy coś… ]
zodiak: Baran [znaki zodiaku wybierałam zgodnie z książką o charakterach a kiedy przeczytałam przy Baranie ‘w miłości są namiętni, wykazując się silnym seksualizmem’ od razu zdecydowałam xdd]
kolor oczu: złoty [nie! Nie żółty! Złoty!]
kolor włosów: złoty [tak sobie myślę… złoty kolor włosów… ciekawie by pewnie wyglądał na żywo..]
ulubiony kolor: tęcza [nyanyanyanyanyanyan :3]
ulubiony napój: whatever byleby nie krewetki [sam tak powiedział…]
ulubiony posiłek: frytki…………. Z sosem marchewkowym i grzankami z czekoladą [yup!]
ulubiony deser: Yukio! [hehe, żartuuuję… ha.. haha… hahaha… *nerwowy śmiech*]
ulubione zwierzę: kot, szczególnie Nyan.[ma sporo ubrań wzorowanych na tym zwierzaku (i to wkurza trochę Yukio..)]
ulubiona broń: katana [takie tam Samuraj Stajl xdd]
ulubiony sport: koszykówka [jeeaaa! Problem w tym że w tej szkole kosza nie ma.. hmh *wzrusza ramionami*]
ulubiona muzyka: heavy metal. Niekoniecznie japoński. Amerykański też jest w porządku [niestety ja nie słucham tego typu muzyki, ewentualnie hard rock, więc nie podam wam przykładów]
zawód: uczeń z wymiany, aktualnie ma się zajmować sprawą z morderstwami
cechy szczególne: jego ubiór przede wszystkim. No i mały pieprzyk na lewej powiece [jak Seryou z Seven Days :3 (Seven Days - shounen-ai manga, można przeczytać na centrum-mangi.pl, polecam, jest przepiękna i kreska również zachwyca)]
hobby: czytanie poważnych książek o psychologii [ależ wymyśliłam..] i spędzanie czasu z Yukio



płeć: dziewczyna
wiek: 17 lat
wzrost: 170cm [omfg… nawet ja mam 158cm…. *depresja*]
waga: 49kg
zodiak: Bliźnięta
kolor oczu: fiolet
kolor włosów: rudy 
ulubiony kolor: szary
ulubiony napój: sok winogronowy [na zdj]
ulubiony posiłek: zupa grzybowa [Teehee.. postanowiłam dać cos co ja niezmiernie lubię :3]
ulubiony deser: mleczna czekolada [tym samym nienawidzi gorzkiej więc Yukio wykorzystuje często okazje i podmienia mleczną z gorzką. Mają praktycznie ten sam kolor więc się jeszcze nie kapnęła.]
ulubione zwierzę:  tygrys syryjski [nie wiem czy jest taki, ale nie ważne xdd]
ulubiona broń: karabin, jakiś pistolenik, bazuka i takie tam. Byleby strzelało.
ulubiony sport: strzelanie do celu
ulubiona muzyka: romantyczne ballady [łokkejjj]
zawód: uczeń
cechy szczególne: jej rude kłaki rzucają się na oczy z kilometra.
hobby: oglądanie telenowel [ah! Przypomniało mi się że moja wychowawczyni się ostatnio pochwaliła iż obejrzała WSZYSTKIE odcinki Mody na sukces.. ja się jeszcze dziwie że ona żyje o,o]



płeć: chłopak
wiek: 17 lat
wzrost: 184cm [uwah, jeszcze trochę do Tetsu ;3]
waga: 67kg
zodiak: Panna [dziwne? Oj nie. Ja to się zdziwiłam jak przeczytałam o Pannie.]
kolor oczu: czarny [uwielbiam, ale bardziej wolę niebieskie u chłopców *,*]
kolor włosów: czarny [zauważyliście że tylko Ryoko ma inny kolor włosów od oczu? xdd] 
ulubiony kolor: biały 
ulubiony napój: w trakcie
ulubiony posiłek: w trakcie
ulubiony deser: w trakcie
ulubione zwierzę:  w trakcie
ulubiona broń: Nunjago [kminiłam co by mu tu dać i mi do głwy naglę nunjago wpadło. Nie wiem czy tak się piszę. Poprawcie mnie jeżeli jest źle ^^’’ ]
ulubiony sport: piłka nożna [jest tak samo jak z koszem.. NE MA xdd]
ulubiona muzyka: w trakcie
zawód: uczeń, jest też powiązany z morderstwami  w JAKIŚ sposób
cechy szczególne: zawsze ma rozpiętą koszulę, więc widać mu połowę klaty [na której i tak nie ma się czym chwalić bo włosów jak ni było tak ni ma.]
hobby: w trakcie

                                                      --------------------------------------
No! Ten teges! To na razie wszyscy…. Tak się zastanawiam czy nie dodać jeszcze kogoś. Jakiegoś seryjnego mordercy… Nie taki zły pomysł c’nie? Wybaczcie jeżeli coś pominęłam w opisach. Jeżeli jest coś co jeszcze chcecie wiedzieć to nie zawahajcie się pytać! [Moje gg: 45586022, chętnie też poznam osoby co się interesują A&M oraz Yaoi ;3]

P.S. U Masato niektóre pola są ‘w trakcie’. To znaczy że jeszcze nie chcę zdradzać [lub nawet nie chciało mi się wymyślać xdd] jakież to będą rzeczy. Czekajcie cierpliwie!












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz