Takie tam~~ ^^

Coś o sobie taa...? Hmm... No to tak. Ekhm. YO! Możecie mówić na mnie Sky. Uwielbiam śpiewać po angielsku japońskie piosenki, może kupię sobie kiedyś mikrofon i coś nagram *-* Kocham oglądać anime, jeszcze bardziej czytać mangi~ Najlepiej ciekawe shouneny. Hm.. Co jeszcze... Aha! Czujcie się tu jak w u siebie XD Tylko nie rozrabiajcie za dużo c; Enjoy c: (Tak, to ja na avku ;-; ) Jeszcze jedno opowiadanie! - http://what-the-hell-is-going-on.bloog.pl/
http://www.youtube.com/watch?v=BSZwHKATZ3A&autoplej=0&kolorek=123456&lup=1&typek=4

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Ogłoszenie.

Um... No dobra, zacznę od tego, iż teoretycznie porzuciłam wszelkie publikowanie na tym blogu. Został tak sobie dla widzimisię. Jestem strasznym leniem, mam dwa inne opowiadania, właśnie piszę one-shota dla przyjaciółki i zaczynam nowe opowiadanie, które pewnie i tak mi nie wyjdzie... załamka, serio, bo co jak co, ale ja weny jako takiej nie mam. Nigdy... ALE! Żeby wam tu nie zasmucać XDD postanowiłam jednak wznowić pisanie tego.. Znaczy tych dwóch. (Szkoła Morderców i Who the hell you are). Także moje opowiadanie, które aktualnie piszę będzie tu zamieszczone. :3
Mam nadzieję, że dam radę, bo na razie moje palce nie robią nic prócz klikania na fejsie postów do fanpage'a... No i są jeszcze ficki ale to już inna historia~~
Tak więc, chciałabym jeszcze raz oznajmić że wznawiam pisanie i dodaje jeszcze jedno opowiadanie. :3
Także, jeśli ktoś chciałby tu zamieścić swoje one-shoty, bądź jakieś opowiadania, proszę się nie krępować i pisać, chętnie wstawię. ^^
(obrazek na przeprosiny ^^'' )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz